Mapok:
De_Nuke
De_Inferno
![]() |
A másik nagy közönségkedvenc, szintén világos alapszínű map. Elég változó, hogy melyik oldalon könnyebb rajta játszani egy csapatnak, ami abból adódik, hogy a CT-k agresszív, kinézegetős védései nagyon érzékenyen érinthetik az egy helyen gyülekező támadókat. Viszont egy összeszedettebb, terelgetős taktikát, vagy egy vakítókkal jól ellátott rusht igen komplikált is lehet megfogni a lerakók közötti nagy távolság miatt, mivel a defenzíven védekező CT-kkel való találkozás nélkül is könnyen támadást lehet szimulálni, ezért nem indulnak át egyik lerakóról a másikra olyan hamar a védők. |
De_Train
![]() |
Egyértelműen
a legsötétebb versenypálya, ami az alacsonyabb gamma értékkel játszó
játékosoknak komoly hátrány is lehet a sok árnyékos búvóhely miatt.
Rengeteg aljas kis sarok, létrák, dobozok; vagonok, amik alól vagy
mellől az óvatlanul támadó vagy védő csapatokat sorsdöntő
emberhátrányba is lehet taszítani. Szintén egy terelgetős map, ahol a
benti, sötétebb lerakót könnyebb támadni és védeni is a két szűk
támadási pont miatt, így itt főleg az egyéni bravúrok döntenek el egy
kört a pontos gránátozás mellett. A kinti rész már bonyolultabb,
ugyanakkor szintén a távolsági lövéseken, valamint a füstökön és
vakítókon múlik, hogy melyik oldalra billen a mérleg.
|
De_Cbble
De_Aztec
De_Prodigy
De_Cpl_Mill